بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

شهرام محمودی: تیم ملی در بحث مدیریتی ضعف داشت

  • کد خبر: ۱۹۲۹۲۴
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
شهرام محمودی: تیم ملی در بحث مدیریتی ضعف داشت
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران در مورد حضور سعید معروف روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران اظهار نظر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهرام محمودی درباره زمزه‌های مطرح شده راجع به انتخاب سعید معروف، کاپیتان و پاسور سابق تیم ملی به عنوان سرمربی جدید والیبال ایران، توضیح داد: در اینکه سعید بازیکن باهوش، با استعداد و سخت کوشی بود و از نظر فنی، تکنیکی، بعد روانی و مدیریتی بازیکن فوق‌العاده بود شکی نیست. من و سعید همبازی بودیم و رفیق من است، او از عوامل مهمی بود که باعث شد والیبال ما به موفقیت برسد. در شرایط کنونی باید ببینیم فدراسیون و او چگونه می‌خواهند باهم کار کنند و پیشنهادات طرفین چیست. پیشنهادات هم را قبول می‌کنند یا نه؟

او در پاسخ به این سوال که آیا حضور او مناسب است یا خیر، تصریح کرد: حضور سعید در تیم ملی می‌تواند کمک کننده باشد، اما باید ببینیم چگونه می‌خواهند باهم کار کنند و معروف در چه موقعیتی فعال می‌شود. نظر من این است که او می‌تواند در مربیگری هم موفق باشد. این نظر شخصی من است، اما در کل امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد به صلاح والیبال ما باشد تا این رشته از شکل و شمایل فعلی خارج شود. کار سختی داریم و امیدوارم با یک برنامه‌ریزی درست و همدلی تیم به المپیک برسد هرچند کار بسیار دشوار است.

ملی پوش سابق والیبال ایران، در پاسخ به این سوال که آیا این اتفاق باعث مهره سوزی نمی‌شود، توضیح داد: سعید خیلی باهوش است و واقعا هوش و زکاوت بالایی دارد. قطعا همه شرایط را می‌سنجد و فکر می‌کنم اگر هم سعید بخواهد بیاید باید برای چهار سال برنامه داشته باشد. شرایط خیلی سخت است و نمی‌توان گفت به المپیک صعود می‌کنیم. کادر خیلی قوی و مدیریت خیلی قوی می‌خواهد. ما اگر همه بازی‌ها را هم ببریم باید منتظر نتایج باقی تیم‌ها باشیم و در واقع بازی از دست ما خارج شده است. باید برنامه چهار ساله باشد.

او افزود: حداقل باید اینطور باشد، چون نیاز است معروف برنامه خود را پیاده کند تا بعد از مدت‌ها به نتیجه برسد. کار سختی است. از نظر بازیکنی شرایط خوبی داریم، چون در بعد فیزیکی نسبت به نسل ما بهتر شده‌اند، اما نیاز به برنامه‌ریزی، بازی دوستانه و تمرین دارند تا دوباره به اوج برسیم و در والیبال دنیال باز هم حرفی برای گفتن داشته باشیم. البته این کار زمان بر است.

محمودی در پاسخ به این سوال که چه پیشنهادی برای سعید معروف دارد تا در صورت قبول این مسئولیت با توجه به آن راه درست را طی کند، اظهار کرد: به نظر من باید شرایط لیگ را درست کنیم، چون بازیکنان خوب ما لژیونر می‌شوند، چرا که قیمت دلار بالا رفته و بازیکنان درآمد بالاتر می‌خواهند. حداقل باید تیم‌های خوبی در لیگ داشته باشیم که کیفیت لیگ بالاتر برود، در آن صورت بازیکنان از نظر بدنی و روانی تحت فشار خواهند بود و رشد می‌کنند، در نتیجه تیم ملی هم پیشرفت می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که بزرگترین مشکل تیم ملی والیبال با بهروز عطایی چه بود؟ تصریح کرد: مشکل ما در دو سه تورنمنت گذشته مدیریت بازیکنان در داخل زمین بود، با تمام احترامی که به عطایی قائل هستم، چون مربی من بود، از نظر من تیم در بحث مدیریتی ضعف داشت و روانی هم بازیکنان آن آمادگی کامل را در زمان بازی نداشتند، در واقع آرامشی در تیم نبود. امیدوارم شرایط بهبود یابد و والیبال به روز‌های اوج برگردد، چون بخش زیادی از مردم، والیبال را دوست دارند.

محمودی در پاسخ به این سوال که آیا مربی خارجی گزینه مناسب‌تری نیست، گفت: من همیشه از مربی ایرانی حمایت کرده‌ام، اما باید دید کمیته فنی چه نتیجه‌ای می‌گیرد. الان هم نفراتی در گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی هستند که عملا این پیشنهاد را قبول نمی‌کنند. امیدوارم هر تصمیمی که حاصل می‌شود به سود والیبال باشد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->